הרצאה 1: האם קיימת דרך מובנית ויעילה המקדמת את הdoing באמצעות being? הצגת מודל תיאורטי- יישומי

מרצה: ד"ר אלה ברונשטיין

בהרצאה יוצג מודל תיאורטי יישומי המאפשר ליצור קשר בין שלושת המרכיבים של: doing, being ו-becoming. המודל מעודד יצירת תהליכים מטאקוגניטיבים, הפיכת עשייה אקטיבית לתובנות פסיביות ולתכנון עתידי.מטרות הפעילות: להתנסות ביישום המודלים המוצגים; לבחון יחד את יתרונות וחסרונות של המודלים המוצגים בעיקר בהקשר התעסוקתי, תוך התייחסות להקשר האישי.


ד"ר אלה ברונשטיין: בעלת תואר שלישי בסוציולוגיה, יועצת ארגונית כ- 20 שנה. היום עובדת כראש יחידה לקידום איכות ההוראה, מחקר והערכה בפקולטה לרפואה. עובדת עם רופאים, אשר לרוב חוקרים ומלמדים במקביל לעשיה רפואית ציבורית ופרטית. הצורך באזון בין being, doing, becoming גבוה מאוד בפקולטה ולכן פותחו מסגרות לתת לכך מענה.

 

הרצאה 2: האם פנס המיינדפולנס יכול לפזר את ערפל ה- VUCA ולאפשר יותר רגעים של חופש? באיזו דרך?

מרצה: עמית עמר

ההרצאה תציג מושגים במסגרת של מודל התבוננות ארגונית. היא כוללת תרגול קצר של מיינדפולנס, המסגרת המארגנת, מפת דרכים וטענות מרכזיות.
זאת, תוך מפגש עם תרגול של מושג ה-VUCA לצד מקרי אירוע שממחישים את השימוש במודל ואת מציאת דרך האמצע שבין שני מושגים מרכזיים אלה.


עמית עמר: מפתחת המיזמים "התבוננות ארגונית" ו"Let’s Talk Work" ונציגה ישראלית של המרכז הבינלאומי להשתלמויות מנהלים CEDEP שבצרפת.
מגיעה מתחום הנדסת תעשייה וניהול, בעלת MA בפיתוח ארגוני, בוגרת פסיכולוגיה-בודהיסטית, פיתוח ארגוני בראי הבודהיזם, מיינדפולנס במרחב הקבוצתי, MBSR וסיפורים מרפאים.

Share this...
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn